Научи се да се запознаваш красиво!

 
 



 

Игри за деца на старша студентска възраст

 

Понякога се случва така, че приятели се събират по някакъв важен повод – да поседят, да пообщуват, да изпият по някой и друг “Херш”… И скоро става ясно, че всички любими песни са изпети, всички касети и дискове вече са прослушани, и двете тестета карти са загубени, а да ходят да се разкарват нощем вече ги мързи… та ето тогава на вас ще ви послужат знанията за весели игри за деца в старша студентска възраст.
Всички, може би някога сте ходили на купони. И на всички, може би им се е налагало да скучайт поради липса на някакво по-интересно занимание от “да пием водка и да се търкаляме по земята”, ето защо аз бих искал да представя на Вашето внимание моята скрамна колекция от игри, които могат да украсят дългите зимни, а също така летни, пролетни и есенни вечери, когато Вие сте в компанията на вашите познати и приятели. Дали ще останат такива след като си поиграте с тях на тези игри – аз това не го знам, но в едно съм сигурен – скучно няма да Ви е.

Хитрия съсед
Водещият моли двама души да участват в играта. Един от тях е “подставено лице”, на него водещият му разказва правилата на играта отрано. Вторият е жертвата. Водещият ги поставя тези двама играчи на столове гръб с гръб и казва, че сега ще ги покрият с одеяло и някой от зрителите ще ги чукне няколко пъти по главата (да се удря е желателно с вестник, навит на руло или нещо също толкова травмонеопасно), а те трябва да познаят кой е направил това. Ако познаят, то този, който ги е удрял заема тяхното място. След това обяснение, водещият покрива играчите с одеяло и внимателно връчва импровизираната от вестник цепеница на своя човек. Този също толкова внимателно взима цепеницата и започва да пердаши съседа си по главата. След това оставя цепеницата настрани и, след като водещия свали одеялото, започва заедно с пострадалия да “познава” кой е бил този подлец, който така “ни” е пребил. Ако жертвата не е безнадеждно тъпа, то след 4-5 път тя се досеща каква е работата, и тогава на “подставеното лице” ще му се наложи много бързо да бяга…

Кит
Всички застават в кръг и се хващат за ръце. Желателно е наблизо да няма остри предмети или такива, на които можеш да се удариш. Водещият казва на ухо на всеки играч имена на две животни. И обяснява смисъла на играта: когато той казва някакво животно, то човека на който са казали това животно на ухо трябва рязко да седне, а неговите съседи отляво и от дясно, обратно, когато почувстват, че техния човек сяда, трябва да не му позволяват да направи това, поддържайки съседа си с ръце. Всичко това е желателно да се прави в достатъчно бърз темп, без да се дава време за почивка. Фишката е в това, че второто животно, което водещият е казал на ухо на всеки е едно и също “КИТ”. И когато някоя и друга минута след началото на играта водещият изведнъж произнесе: “Кит”, то всички неизбежно трябва рязко да седнат – което води до продължително търкаляне по земята.

Какво ви харесва в съседа отдясно?
Всички сядат в кръг и водещият казва, че сега всеки трябва да каже какво харесва в съседа си отдясно. Когато всички разкажат тези интимни подробности, водещият радостно обявява, че сега всеки трябва да целуне съседа си отдясно именно на това място, което най-му е харесало.

Бесеница
Определят се двама доброволци – момче и момиче. Те се разпределят в различни стаи и им се обясняват ролите поотделно. На момчето казват, че трябва да влезе в стаята, да вземе стол и да прави вид, че се кани да завърти крушката. На него също така му се съобщава, че неговата партньорка всячески ще му пречи, но той е длъжен да я убеди, че така трябва. На момичето казват, че нейния партньор сега ще се беси и тя трябва да го разубеди. Всичко това естествено трябва да става без думи. Участниците влизат в стаята, където, публиката вече знае и двете задания.

Тигърът Идва?
Всички играчи сядат на масата и си наливат водка/бира/текила/вино/ по избор. След това бързо изпиват всичко до дъно и при командата “Тигърът идва” се крият под масата. След това процедурата се повтаря. Губи този, който вече не може да излезе изпод масата.

Палави ръце
От общият брой на участниците се избират няколко разнополови двойки. След това всички момчета от тези двойки стъпват на столове, а момичетата застават пред тях. На момчетата долу в левия или десния крачол им слагат сурово яйце. Задачата на партньорките е да прехвърлят яйцето от единия крачол в другия. Обикновено трябва да се направят 5 “кръгчета”.

Статуята на любовта
Няколко човек излизат от стаята и се пускат един по един. На влезлият му посочват момче и момиче и му обясняват, че те са модели, а той е скулптор, който трябва да си представи статуя на любовта и да постави момчето и момичето в съответствие със своята идея за такава статуя. Когато позата на моделите стане достатъчно извратена и авторът съобщи, че е приключил композицията, на него му съобщават, че трябва да заеме мястото на момчето или момичето в статуята. Влиза следващият, на него му казват, че това е статуя на любовта, но тя е лоша, той трябва да я преправи и т.н.

Изнасилване
Смисълът на играта: необходими са примерно равен брой момчета и момичета (колкото повече – толкова повече). По-нататък на мочетата се раздават номера от 1 до N, а на момичетата букви от А до … След това се избира доброволец, който да легне на пода. Той(тя) казва произволна комбинация от букви/цифри. Например: Д6 или В3. Ако лежи момче, то момичето с буква Д трябва да прибяга (всички седят в кръг) до него и да го целуне, а момчето с цифра 6 трябва да попречи тя да целуне лежащия и сам да целуне момичето, ако лежи момиче, всичко се повтаря с точност до обратното. Целунатият ляга на пода. И т.н.

Групов оргазъм
Всички участници лягат/сядат един до друг на под/диван/креват/трева/чин. Водещият раздава на всички номера по ред от 1 до N, където N е броят играещи. След това по команда играчът с номер 1 издава 1 оргазмоподобен звук, след него играч под номер 2 издава 2 такива звука, третия – 3 и т.н. Важно условие: ако в процеса на издаване на звуци някой се засмее над себе си или над другите, играта започва отначало.

Крокодил
Всички участници се делят на два отбора. Първият отбор измисля някаква хитроумна думичка, а след това я казва на единия от играчите от другия отбор. Задачата на избрания е без да издава звук, само с жестове, мимика и пластика на движенията да изобрази думата, така, че неговия отбор да може да разбере каква дума е било замислена. След успешно отгатване отборите си разменят местата. След известна практика играта може да се усложни и да се направи много по-интересна, отгатвайки не думи, а фрази.

Налял, изпил, замезил…
Всички участници се делят на два отбора. Броят на играчите в отбора не трябва да се дели на 3, идеалът – 4 души. За играта се избира коридор или просто свободно място с дължина 8-10 метра и широчина 1,5-2 метра. В края на коридора се поставя масичка на която има 2(4/6/8) бутилки водка, 2 чаши (по една за всеки отбор) и 2 чинийки с мезе, количеството на което да е пропорционално с количеството водка. Играта представлява щафета: двата отбора се подреждат в колони в началото на коридора; първият човек от колоната бяга до масичката и налива в чашата водка, бяга обратно и докосва следващият играч с ръка, този бяга до масичката, изпива чашата, връща се и предава щафетата на третия, онзи бяга и замезва, връща се, предава щафетата на следващия, той бяга, отново налива и т.н. Побеждава този отбор, който първи изпие своята водка и изяде цялото мезе.

Кенгуру
Избира се доброволец. Водещият го завежда някъде встрани и му обяснява, че трябва да изобрази кенгуру с жестове, мимики и т.н., без да издава звук, а всички останали трябва да се досетят какво изобразява той. В това време, водещият разказва на аудиторията, че сега жертвата ще показва кенгуру, но всички трябва да се правят, че не разбират що за животно им се показва. Трябва да назовават други животни, но не и кенгуру. Това трябва да е нещо от типа: “А, значи то скача! Такаа, сигурно е заек!? Странно, но тогава маймуна.” Ако след 5 минути имитаторът все още не се е нахвърлил върху всички с викове: “Вие кво, да не сте дебили? Не можете да познаете едно просто животно? Показвам още веднъж! Гледайте бе идиоти”, то той има наистина стоманени нерви.

Балоно-пукачка
Това е народна англииска игра. На арената се извикват няколко момчета и момичета, равен брой. От тях се формират двойки. На всяка двойка им се дава по 5-10 надути балони. Партньорите застават един срещу друг лице в лице и притискат между себеси един балон. Печели тази двойка, която най-бързо от другите спука всички свои балони. Ръце не трябва да се използват, балоните се пукат чрез насрещни движения на тялото, напомнящи сами знаете на кой процес.

Китайски ресторант
Водещия моли да вземе участие в играта човек, който вярва в спиритизъм, духовеи т.н. След това те сядат на една маса един срещту друг. На масата окло водещия и играча стоят 2 чинийки. В чинийката на водещия има монета. Водещия казва, че ако играчът е много внимателен и съсредоточен, ако гледа само в очите на водещия и много внимателно и абсолютно точно повтаря неговите движения, монетата ще се премести в чинийката на играча. В стаята се гаси светлината, по средата на масата се пали свещ, гробна тишина.водещият прави различни движения с ръцете, като от време на време прекарва отворена длан по дъното на своята чинийка,а след това по своето лице. Така продължава няколко минути и след това водещия казва, че за съжаление фокусът не се е получил. Фишката е в това, че дъното на чинийката е предварително изцапано със свещ/кибрит/запалка, и всеки път, когато играчът си прекарва ръката по лицето то става все по-черно и по-черно. Най-вяажното е, зрителите виждайки всичко това до края на играта да не се смеят твърде много.

Фанти
Стара, добра детска игра. Водещият събира от всеки играч по един личен предмет, а след това всеки пише на листче някакво задание. След това листчетата се събират, смесват се, и водещият без да гледа изтегля отначало нечии предмет, а след това бележка. Човекът, на който принадлежи изтегления предмет трябва да изпълни заданието написано на хартийката. Играта е готина, но играчите трянва да помнят, че може да им се падне заданието, което са написали. Това обстоятелство до известна степен ограничава садистките увлечения.

Асоциации
Всички сядат в кръг и някой казва на ухото на своя събеседник дума, а другият е длъжен моментално да каже на ухото на следващия своята първа асоциация, свързана с тази дума, втория на третия и т.н., докъто не стигне до първия. И ако от безобидното “обувка”, се е получило “групов секс” – то смятайте, че играта се е получила.

Страх от високото
За играта са необходими няколко по-силни момчета и няколко не много тежки доброволци (желателно от женски пол). Доброволците излизат навън и влизат един по един. Този, който е в;язъл го поставят на стола, завързват му очите и му съобщават, че сега ще вдигнат стола, но няма от какво да се страхува. За да не му е страшно, пред стоящият застава човек и разрешава да сложи ръцете си на неговата глава – за запазване на равновесието. Солта на играта е в това, че при команда “вдигаме” мускулестите момчета много бавно и внимателно вдогат стола буквално на 1-2 сантиметра, а човекът на чиято глава са ръцете на стоящия на стола, бавно и равномерно прикляка. С това се създава ефект на вдигането на стола на няколко метра. Когато столът е на 2 сантиметра, а помощникът е приклекнал така, че ръцете на стоящия на стола вече не достигат до неговата глава, водещият с див глас крещи: “скачай”. Желателно е около стола да няма остри и твърди предмети, а също така и някой, който да придържа скачащия от стола (тъй, като той смята, че се намира на няколко метра височина.)

Какво ни пречи?
По традиция за участие в играта се канят няколко доброволци. Те се изкарват отвън и след това се пускат един по един. На влезлият му предлагат да легне на пода по гръб и внимателно едва едва го покриват с одеяло, казвайки му, че така ще е по-добре. След това водещият произнася ключевата фраза: “Сега на теб има една вещ, която ти пречи да общуваш с нас. Свали я и всичко ще е наред”. Играещият трябва първо да свали тази вещ и едва след това водещият казва дали това е вещта или не. Играта спира тогава, когато полуразсъблечената или съблечена жертва се досеща, че прословутата вещ е одеялото.

Истински джентълмен
От играчите доброволно-принудително се избира жертва (момче). Него го водят в отрано подготвена стая, където той вижда две момичета, седящи на края на импровизирана скамейка, събрана от столове или табуретки, напълно покрити с одеяло. Водещият съобщава на момчето, че трябва да избере от тези момичета едно, което по-му харесва и да седне на скамейката така, че да покаже, че неговата избранница му харесва, но като истински джентълмен, без да обижда при това второто момиче. Водещият казва, че трябва да се използва езика на телодвиженията, да се припомни етикета и т.н. глупости. За размисъл как да направи това, на момчето му се оставят 20 сек. При 90% от 100% момчетата сядат между момичетата. Фишката е в това, че момичетата седят на столовете, а между тях стол няма. Добре опънатото одеяло създава илюзия за присъствието на стол посредата. Като резултат жертвата се льопва на земята. Ако вие не съвсем обичате този човек, то отрано под одеялото можете да поставите леген с вода.

Фламинго
Избира се един доброволец (желателно добре подпийнал). Пред него поставят в една редица, на еднакво разстояние бутилки. След това му завързват очите и му съобщават, че сега той е длъжен да премине тази редица, без да докосне нито една бутилка. В това врем, когато някой разказва на доброволеца това, другия събира бутилките от пода. След това играта започва. Ако в процеса на своето пътешествие нещастният заприлича на гордата птичка фламинго, значи играта се е получила и вие ще получите удоволствие от наблюдаването на неговото ходене.

Задник
Всички играчи по ред казват думата “задник” с нарастваща сила, т.е. Първият говори шепнешком, втория малко по-силно, третия още по-силно и т.н. По кръга. Печели този, който каже думата по-силно от всички, т.е., след него никой да не се реши да каже/извика/изкрещи по-силно. Ако в процеса на играта някой влезе в помещението,, където тя се провежда, следва да се каже: “Здрасти, а ние те викахме”. Съществува модификация на тази игра, при която се залага и, желателно е това да става в университета преди започване на лекции.

Условията са щателно замаскирани
Избират се 2-3 двойки, момче-момиче доброволно. На момичетата завързват очите, на момчето ръцете зад гърба, след това се внася дребно нарязани ЛИМОНИ. И момичето за определен промеждутък от време (при нас беше минута) трябва да нахрани момчето с колкото се може повече резенчета лимон. Който успее да направи за една минута повече – той е и спечелил. Може да се въведе допълнително условие за момчетата (за да не им се стори животът сладък ;)) – от типа да не се мръщят, а да ядат лимона с усмивка до уши или нещо от този тип.

Кръговрат на клечката
Компанията се подрежда по следния начин МЖМЖМЖМЖМЖ в кръг, взима се клечка, маха се барута… Първият човек взима клечката с устни и я предава по кръга от човек на човек, докато кръга не премине. След това клечката се реже (примерно 3 мм) и процеса се повтаря… И така дотогава, докато не остане клечка с размер 1 мм.

Луноход
Отначало трябва да се пийне и да се замези добре, иначе няма да стане :-) След това един, който има достатъчно богата и извратена фантазия, сяда някъде на дивана, продължава да си пийва и да си замезва и се обявява за Лунна база. Всички останали застават на 4 крака и така се предвижват по помещението, произнасяйки фрази от типа “Аз съм Луноход-1, аз съм Луноход-1”, “Аз съм Луноход-2, отивам към лунната база за зареждане с гориво”, “Аз съм Луноход-3, викам Луноход-4” и т.н., като всеки си приказва своите глупости. Най-важното е да се смеете. Този който се е засмял, трябва да каже: “Аз, Луноход еди кой си, отивам на Лунната база за получаване на задание”, и да запъли към дивана. А този, който е на базата му дава задания, съобразно своите представи за нормите на поведение в това конкретно прилично общуство, желателно със спазване на “космическия” стил. Например, “достави на лунната база още половин литър гориво”, “зареди 200 грама гориво”, “свали от корпуса си 3 детайла-обшивки”, “извърши скачване с Луноход-Х”, “проведи с Луноход-N съвместни маневри по свалянето на обшивките от Луноход-М, “изследвай особеностите на конструкцията на Луноход-И” и т.н.

Пупсик
Желателно е да участват равен брой М и Ж, които сядат в кръг по схемата МЖМЖ… Взима се играчка/кукла и пр. Всеки от играчите казва по ред “Аз целувам тази кукла еди-къде си” и назовава мястото където ще целува. Повторения не може. Отмазки от типа “лявото око” след това “дясното око” – не вървят. Когато се стигне до там, че някой не може да каже ново място което ще целува, всички подред изпълняват своята последна заявка върху съседа(ката) си. Приемането на изестно количество алкохол преди (по време) на играта можем само да приветстваме с одобрение.

Пупсик-2
Хората застават в кръг: момче, момиче… А един застава по средата на кръга. Ето този единия казва: “Нека всички по ред, започвайки от (и показва от кого), да каже какво в неговия (нейния) съсед му харесва повече от всичко”. Тук всеки започва да проявява своето остроумие (“мазола на десни пръст на левия крак”, “косъмчета на лявата гърда”, “бемката на…” и т.н. А всички слушат и помнят. Когато всички се изкажат, този който е в кръга казва: “А сега кой каквото е казал, нека неговия съсед там и да го целуне”.

НАТОвски летци в Персийския залив
Взима се чаша (желателно желязна – вдига повече шум и не се троши) – изобразява бункера на Садам Хюсеин. Всеки играещ е НАТОвски летец (или самолет – разлика няма) получава монета (боекомплект), който стискат между караката, колкото се може по високо (вярно, някои дами, особено с поли се стесняват – тогава да ги държат където искат). И с така монетата-бомба в гъ.. Простете в бомбовия отсек, размахвайки ръцете-крила и имитирайки ревът на мотора (“У-у-у-у-у!!!”) от разстояние няколко метра (доколкото това позволява размера на помещението) става заход към целта. Прелитайки над бункера трябва по някакъв начин да се разтворят краката, за да може монетката да падне право в бункера. Оп-па. Въобще тук може да се варира в съответствие с извратеността на фантазията, кондицията на компанията и т.н. Например, идин изобразява самолет, а на него в ръцете (на шията) е пилота, щурмана и т.н. Или преди всяко излитане е необходимо да се “зареди” (30-100 гр.)

Хайде момичета!
Водещият (В) (той между другото, за всеки случай трябва бързо да бяга) обявява конкурс за най-ловко момиче. За целта той избира 3-4 момичета с поли. На пода се слага килимче с дължина 1-2 метра. На момичетата им се завързват очите и им се обяснява заданието, че те трябва да минат през килимчето, разширявайки колко се може повече крака, за да не го настъпят. Момичетата правят това не хитро задание. След това В ляга на килима по гръб и чака, кога на момичетата ще им свалят превръзките от очите. След това той бавно става и картинно обявява за победителка това момиче, което най-много се е изчурвила, заема нисък старт и се кани да бяга колкото се може по-далеч от разярените участнички в конкурса.

Изследовател-натуралист
Момиче ляга хоризонтално, по нейното тяло се слагат салфетки с лимонени резънчета, при което една задължително в устата (да не се гълта). На момчето му завързват очите и той трябва да намери всички резенчета и да ги изяде. Възможно е през това време да си пийва водка/вода. По мек вариант – вместо лимони, бонбони. Печели най-бързата двойка.

Кама-Сутра
Определя се квадрат с размери примерно 2,5 х 2,5 м и се разделя на 16 клетки, обозначени с цифри. Двама влизат в него и водещият назовава на всеки от тях част от тялото (обикновено се ограничават до 5: глава, ръце и крака, в зависимост от степента на алкохолно опиянение са възможни вариации) и номера на клетката. Играчът трябва да премести своя член (частта на тялото, а не това, което си помислихте) в това място. Водещия трябва да притежава чувство за хумор, фантазия и безпристрастност. Губи този, на който не му се отдаде поредната поза. Когато хората се поразвеселят в играта взимат участие 3,4,5души.


Фишки
СМС диалози
  Игри за деца на старша студентска възраст
Хумор
Любопитно
Софтуер